422:-

Helgen har rusat förbi
och jag lyckades ta lite kort med mobilen under utomhusmatchen
men det är också allt.
Var konstant rörelse hela helgen.
I går sov jag ända till klockan halv tolv,
något som jag inte gjort på läääänge.
Men då jag kom i säng klockan fyra på morgonen(spiknykter)
så kändes det som att jag var bakfull.
Drygt som tusan men bara att härda ut.
Somnade tidigt i går kväll
och behövde verkligen sova för vaknade utvilad i morse.

Riktigt skönt och ska nu göra mig i ordning
efter att ha fällt några tårar.
Har nämligen betalat räkningarna
och kvar på kontot denna månaden återstår 422:-.
Så rik är jag verkligen inte.
Snarare fattigare än en kyrkråtta.

Ingen månad som jag ser framemot överhuvudtaget
men oavsett så måste jag överleva den
även om det kommer att bli tufft på riktigt.
Jag är glad att jag har en sambo som är förstående och enormt hjälpsam
och en vacker dag ska jag vara den
som står för hushållets inköp och aktiviteter.
Var så säker!!

Men nu blir det ett möte med arbetsförmedlingen
och efter det ska jag ta en lång och skön promenad med hundarna
innan det är dags för dagens hemmmatch
det närmar sig ju playoff.

Återkommer lite senare i dag med lite bildbevis på lördagens match.


Kommentarer
Postat av: Kicki

De e du å ja sötis... Men snart vänder det! Jag lovar <3

2011-02-28 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0