Orsa Grönklitt



Solen i ögonen, I like!



Michaela har en speeddate med Berra blåbär...







Utsikten från toppstugan där en hamburgertallrik intogs.



För två(?) veckor sedan så hade jag en trevlig dag med söta Michaela i Orsa Grönklitt.
Killarna skulle köra Ski marathon och då passade vi på att åka lite utför.
Tyvärr missade vi manchestern på morgonen
då det var två som tog vääääldigt lång tid på sig
men väl uppe i backen så åkte vi mest hela tiden.
I af så länge mina ben orkade.

Solen strålade och det var otroligt skönt att vara ute i friska luften.
Och för att inte ha åkt på två vintrar så gick det helt okej.
Lite feg blir jag allt men det är ju bara tillfälligt
och jag åkte mest för njutningens skull.

Blev två vurpor dagen till ära då vi hamnade lite galet...
de hade nämligen inte pistat de svarta backarna
så efter lite omdirigering så hamnade vi offpist vilket inte var helt lyckat.
Skidorna sögs fast i all snön som fallit att det blev ett fall...hahaha...
men den bjöd jag helt klart på...

Bästa backen var blåbärsstigen där vi åkte de flesta åken.
Där hade vi sällskap av lite barn och även lite djur såsom björn,
varg, isbjörn, berguv och sedan gammelblåbär och Berra blåbär...

En underbar dag som avslutades med ömma och trötta ben
men en lycklig känsla inombords.
Detta är livskvalitet!!

Tack till snälla Michaela som ville hänga på=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0