sjukdag...

I dag är en trökdag i stora mått mätt.
Jag har tillbringat större delen av dagen huttrandes och insett att jag avskyr att vara sjuk.
Och en sak är säker att hundarna tycker att det är minst lika tråkigt.

Vi ska nu gå ut och gå en lite längre promenad och andas lite frisk luft. Jag måste fortfarande ha mitt pass i kväll men då min kära vän Karolina mår lika dåligt som jag i dag så tar jag första delen och hon den andra. Kanske låter löjligt att dela upp passet men när orken tryter så får man helt enkelt lyssna. Vi tar ju trots allt en timmer vardera.

Tanken är att jag ska vara frisk i morgon
för jag börjar känna en ny lust inför saker
så jag hoppas verkligen att det håller i sig.
Har en del samtal jag måste ringa under morgondagen
och så ska jag försöka dra in till stoleros till företaget.

Har nu under min sjukdomsdag insett än en gång att jag är värdelös på att uppdatera bloggen med intressanta/roliga/spännande inlägg men min känsla för livet har ju varit väldigt deprimerande. Och det speglar självklart mina inlägg och min lust för att skriva.

Så nu får ni hålla tummarna att min känsla ändras
och att inläggen blir något att läsa...
Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

uffa va tråkigt å vara sjuk hoppas du frisknar till snabbt...

som jag skrev i min blogg tidigare så tror jag att bloggandet kommer igång mer fram på vårkanten när man får lite d-vitamin av solen...man tinar fram precis som vårblommorna =)

Kramar

2011-02-15 @ 21:01:18
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0