Hello!!

Hello allihopa!
Det händer mycket i livet.
Saker som är roliga och saker som inte är fullt så roliga men man kämpar sig igenom dem och gör det bästa av situationen. Just nu befinner jag mig söderöver i landet hos en kär vän och ska alldeles strax krypa ner i sängen som jag lånar över natten. Dagen har varit lång men det ljusnar och kommer att bli bra i slutändan. Det är jag alldeles övertygad om. I morgon väntar ännu en lång dag och med lite sömn i kroppen så kommer allt att gå som smort.

Jag har mycket i tankarna efter en kväll med massa prat.
Ventilerande av tankar med en mycket nära person som ändå ser det objektivt utifrån och förstår vad jag menar och hur mina tankar cirkulerar är gudomligt. I bland vill man bara bli förstådd. Förstådd på riktigt.
Nu ska jag bara sortera allt och prata med min kärlek. Beslut som måste tas och jag vill ha honom med mig.

Men nu väntar sängen efter en skön dusch.
Sov gott alla söta, i morgon är en ny dag med nya möjligheter!!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0