ger och ger...men bara en gnutta tillbaka...? eller?

Vaför känns det som att man alltid hjälper till så mycket att man inte hinner med sig själv men man får inte mycket tillbaka. Det suger. Och framförallt i dag. Jag känner inte ens lust till att gå i kväll för hela dagen består bara av stress. Just nu sitter jag på golvet och det gör ont i bröstet. Antar att det är stressen som spökar men jag kan inte slå av på den förräns jag kryper ner i kväll.
Sorgligt men sant.

Nu ska jag i väg och handla, sedan måste jag försöka färga håret på mig själv, städa, gå långpromenad och laga mat. För det kommer gäster hit till klockan sju. Hur jag ska hinna? Ingen aning och jag blir bara gråtfärdig när jag tänker på det.
Sambon har dessutom ordinerat mig att sova en timme
då jag bara sovit två timmar under natten som varit...sliten tjej nu.

Men jag fick börja dagen med ett besök i stallet och insupa lite stalldoft.
Lika underbart som alltid och jag känner att det behövdes.
Tog fröken på ett snabbjobb.
Dålig sikt var det då snön vräker ner men det gick bra ändå.
Hästen kämpade på och fick göra av med en hel del myror.

Så en superbra start på dagen kan jag lova er.
Hoppas bara att jag överlever eftermiddagen och kvällen.

Njut av fredagen alla fina!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0