cashew...

Nu har vi tagit en uppfriskande promenad på ungefär 5km
och det är vad jag orkar med i dag
så kommer bara att finnas på plats i kväll för passet,
finnas på plats för er och avundas att ni får röra på er.
Men ge mig någon dag till så är jag tillbaka på banan igen.
Jag har ju blivit så pass vuxen och klok nu
att jag hellre väntar en dag längre så att jag är på den säkra sidan,
det vill säga helt frisk från alla sjukdomar som trilskas.
Så jag längtar tills jag får kliva in i salen
och röra på mig igen. Ska bli så skönt!!

Insåg när jag kom in att jag inte ätit
så just nu så knaprar jag min nya favorit: Cashewnötter
och intar samtidigt ett stort glas iskallt vatten.
Åhhh så gott det är.
Men nötterna måste vara smaksatta
för jag klarar inte av när de är naturella.
Favoriterna hittills är cheese samt sourcream & onion.

Och när jag inte ätit så måste jag ju även planera maten till kvällen.
Suget faller på blomkålsmos så det får de bli,
frågan är bara vad jag ska ha till...
köttbullar och gräddsås?

Next mission att ta tag i just nu är att leta recept
så nu dyker jag ner i kokböckerna
som ligger utspridda här på soffan.

So long everybody!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0