09:10

Godmorgon allihopa!
Efter en jobbig natt så är jag vaken och har ringt lite nödvändiga telefonsamtal. Ska ta en promenad med hundarna alldeles strax och sedan blir det frukost. Men ska jag vara helt ärlig så är jag inte så intresserad av frukosten för det är ju snart lunch. Känns som att det blir så himla tätt inpå när man vaknar till så här sent.

Dagen i sig bjuder på en låååång promenad för att insupa enormt mycket frisk luft och sedan ska jag försöka mig på att laga lite mat och till kvällen är det en viktig match i hockeyn. Ska som vanligt sälja lotter och jag har ju de där Slaget om Siljan lotterna hemma men det har inte gått något vidare att sälja för jag har helt ärligt glömt bort dem då jag har haft viktigare saker att tänka på men jag får sälja desto mer på matchdagen.

Tränade i den mån jag kunde i går och det var skönt.
Klarade styrkedelarna
men konditionen fick jag ta det lite lugnare.
En sak kan jag i af säga och det är att min värdkamrat är helt underbar!!
Tack Karolina för att du finns!!

Nu så tar vi tag i denna dagen och kör så snön ryker!
Ha en underbar onsdag allihopa, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0