Chanels Épatant.

Jag har hittat färgen nummer ett som jag,
förutom blåa nyanser,
vill ha på mina ögon denna hösten och vintern.
Och den kommer faktiskt från mitt nya favoritmärke
inom make up som heter inget mindre än Chanel.

Införskaffade en underbar foundation nu på kryssningen
men dessvärre upplever jag själv att den blir liiite för mörk,
fungerar bra på en kvällsmake
men inte till dagtid för då upplever jag
att nyansskillnaden syns för mycket.
Men jag är j*kligt kritisk också vilket kan vara både bra och dåligt.

I vilket fall är det den riktigt täckande foundationen
som jag fallit pladask för nu
men jag kan tänka mig att i framtiden när min hud kommit i balans
så vill jag testa en lite lättare från samma märke.
Dock har jag insett till min besvikelse att ingen återförsäljare finns i Dalarna,
rätta mig om jag har fel,
så nu får jag vackert leva utan denna underbara produkt
tills jag tar mig till en större stad.



bild: Chanel.com

Och när jag befinner mig hos en återförsäljare
så ska jag såklart spana in och ganska troligt
köpa den underbart blyertsgråa skuggan med namnet Épatant....



Bilden har jag lånat från Jennie som redan införskaffat den
---->KLICKA HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0