Tidsbrist.

Jag är återigen inne i en period med tidsbrist
och försummar Er som kikar in här fortfarande.
Det är skamligt, jag vet men livet har sin gång
och jag hinner inte riktigt med att uppdatera.
Just nu är jag på väg i säng.
Ska upp tidigt i morgon och arbeta.
Min sista dag på Systembolaget i morgon och det är sorg i hjärtat.
Jag trivs så enormt bra med mina tokiga och roliga kollegor
som jag känner mig så trygg med.
Det ska vara roligt att gå till arbetet
och så har det varit hela sommaren.
Kunde inte hamnat på ett bättre ställe!!
Fick en fin blomma som avskedspresent
och mängder av värmande ord!!
Blir så glad!!!!!!!!
Så därför ska jag krypa ner och drömma sött
innan jag skuttar i väg till arbetet i morgon
och kör ett pass med Marie och Ingrid.
Sov sött allihopa!!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0