Status: Sjukling.

Det är mycket som händer nu
och som vanligt hänger jag inte med i svängarna.
I af så är läget som så att jag inte kan träna
inför Cykelvasan som närmar sig med stormsteg för jag är sjuk.
Lättare feber, halsontet from hell, huvudvärk
och bihålor som är igenproppade med "gojs".
Härlig info men så är läget i af så jag gör inte alltför mycket om dagarna.
Försöker bli frisk.
Pronto!!

Föregående vecka hann jag cykla 11 mil
innan det blev helg och lite festligheter
men denna veckan har jag som sagt var enligt status ovan
och med det vill säga noll träning.
Men i morgon får ni passa Er för då är jag frisk som en nötkärna
och kommer att svicha förbi Er ute på vägarna(I wish)!!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0