R.I.P. Lillebror <3

I dag när jag startade datorn efter jobbet
möttes jag av det tråkiga beskedet att älskade lilla
Lillebror

inte längre är med oss här i jordelivet.

Den lilla token som alltid var glad
och hade en riktigt busig uppsyn blev bara 12 år gammal.

Det gick inte att vara på dåligt humör i denne herrens närhet
för så fort han visade sig så blev man glad,
han hade någon härlig positiv aura runt omkring sig
som han mer än gärna delade med sig av...
älskade Lilleman...du är saknad <3

Tårarna har runnit ned för mina kinder.

En riktig vän som jag känt alltför kort tid
men som har gjort enormt stort intryck på mig
har en alldeles egen liten vrå i mitt hjärta!!!





Kommentarer
Postat av: Nina

Uffa vännen...skickar en stor kram till dig...å till Lilleman säger jag bara att han ska sova ordentligt för nu bär det av över regnbågsbron för å leka å busa med de andra vovvarna...vila i frid <3

2011-08-23 @ 21:42:02
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0