Klockargården.

I söndags var jag och fina vännen Michaela ute på en biltur.
Jag hade tråkigt och kände mig irriterad och då gillar jag att åka bil.
Det är befriande på nåt sätt
och jag känner mig alltid bättre till mods när jag fått köra en stund.

Vi tog i af bilen i regnvädret och körde mot Tällberg.
Stannade till vid Klockargården då det var dags för lite lunch.
Sugna på våfflor men blir man verkligen mätt på en våffla för 42kronor?
Kändes inte som det så jag valde den bakade potatisen med kycklingröra
som dessvärre var en besvikelse men men...
då har man lärt sig det.
Till dessert blev det däremot en varsin våffla och den satt fint i magen.
Riktigt gott och hädanefter
så kommer jag antingen att välja sopplunchen
(var ingen rolig soppa dagen till ära)
eller våfflor.



Yummie!!!



Sällskap till bords fick vi denna lilla söta westien
som gick runt och hälsade på alla gäster vid bagarstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0