kläder på längden och tvären...

Öjjj...vad gör man uppe nu?
Jo fastnade framför denna dumburken.
Helt onödigt och en massa tid som runnit i från mig men jag har varit desto effektivare på arbetet i dag även om jag inte är nöjd med resultatet. Vi skulle hänga om dam i dag och det gick ju bra. Bortsett från en av de svåraste färgerna som vi har överdrivet mycket av är grönt. Är en spännvidd på grönt som inte är av denna värld och jag hann inte bli klar i dag när jag skulle hem. Inte alls bra. Vill alltid lämna saker först när jag känner att det är bra. Och det kunde jag inte göra i dag för när klockan slog sex så var det dags att gå hem och fick vackert lämna resterande av arbetet till morgondagens arbetare.

Hoppas att mitt arbete får godkänt så långt som jag kom.
Kan erkänna att jag är lite nervös,
och lite extra nervös för att jag inte är nöjd.
Men jag hoppas det kommer lite feedback.


Efter arbetet i dag så åkte jag hem
och tog omedelbart tag i min egen garderob.
Hade två stora kartonger som stod och samlade damm på golvet
vilket inte är optimalt,
men nu ligger allt prydlikt vikt i plastbackar med lock på.
Känns bra och om jag har ork ska jag ta stora garderoben i morgon.
Göra fint med var sak på sin plats.
Innan året är slut
så kommer nog även vi ha ett fungerande hem
utan saker överallt;-)

Men jag tänkte be Er om hjälp.
Eller råd.
I vårat sovrum så står det två stolar
där vi slänger våra "använda" kläder på...
typ som myskläder, morgonrock osv....
men stolarna stjäl plats, är inte särskilt snygga
och samlar alltför ofta på sig för mycket kläder....

Vi skulle vilja ha någon form av klädförvaring,
en till Tobbe och en till mig, som inte tar stor plats
och samtidigt är snygg...
Gillar ju lite lantligt/rått/gammalt stuk
så det gör inget om det är något
som måste fixas på egen hand med hammare och spik...

Alla ideer är intressanta för hos oss står det still...
Vi har kollat på allt möjligt känns det som
men kommer väl sluta med krokar på väggen i af...
Hmmm...hjälp!!!!!!!!!



Nu ska jag sova!!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0