Johannas medelpass.

I dag har jag varit stand in på Johannas medelpass
och det är alltid lika trevligt att vara på plats.
Tanken var att jag inte skulle träna i dag
då jag har lite känningar i benen
men rycktes med och körde på sås gott jag kunde,
visst ömmade smalbenen men det kändes ändå bra.

För min del var det ett riktigt bra pass och jag är glad att jag tränade.
Känns bra i kroppen nu när jag duschat och snart ska smörja in benen med lite liniment så att återhämtningen blir lite påskyndad. Om jag har lite flyt så är det okej i morgon och jag kan ge mig ut på ett löppass. Måste få in lite mer struktur i veckorna och verkligen köra mina pass på planerade dagar och inte hoppa fram och tillbaka. BLir så rörigt i mitt lilla huvud och kroppen får inte tillräckligt med träning.

Bättre att köra flera löppass per vecka nu i början och inte ta ut sig så hårt
för att sedan öka på allt eftersom.
Än så länge tycker jag att det är så himla roligt
(även om jag i bland tror att jag ska dö under passet)
och så vill jag att det ska fortsätta.
Det ska kännas bra och man ska få en kick av det varje gång,
träning är kort och gott glädje för mig!!

Så med detta vill jag nog säga att jag är nöjd med min dag
för utöver detta så har jag mockat massor av skit i stallet
och sedan gått en långpromenad med hundarna och Thomas.

Jag känner att träningsglädjen är på väg tillbaka, I like a lot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0