ovårdat språk är okej i bland...

Jag hade en bra dag fram tills alldeles nyligen.
Påträffade en idiot och nu är jag less på mycket.
Hans attityd, ja det var en han,
gjorde att all min energi och effektivitet försvann.
Den blåste bort i stormen som råder utanför fönstret
och nu vill jag bara gömma mig
men så kan man ju inte göra
så i stället tar jag mig i kragen
och går ner i tvättstugan.

När jag hängt första maskinen
så ska jag ta med mig hudarna ut i friska luften
och försöka glömma den dumma människan
som förmodligen skulle behöva få ligga med sin fru
för att kanske få bli lite glad igen.
Och om han är glad kanske han är trevlig också,
ja man kan ju alltid hoppas.

Nej, usch och fyyy.
Hoppas jag aldrig mer behöver se
eller pratas vid med honom igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0