nya vanan uteblev i dag...

Den där nya vanan som skulle införas i dag har fått skjutits på morgondagen för när klockan ringde hade jag inte sovit många timmar och var väldigt nära att gästa det vita porslinet som stoltserar i badrummet. Men jag tvingade mig själv att hålla tillbaka och beslutet togs omgående att ligga kvar i sängen ungefär en timme till.

Timmen gick alldeles för fort och vaknade i lika dålig form
så det blev att ligga kvar ytterliggare en halv timme
innan det var ett måste att kliva upp.

Så i väg till stallet kom jag åtminstone men morgonen
blev lite av en besvikelse för både min och karlns del.
Men i morgon är det nya tag och jag ska lägga mig ännu tidigare i kväll
med förhoppning om att sova gott.

Nu ska jag kila i väg på träning.
Mitt värdpass som står på g och ska bli roligt att träffa alla goa vänner.

Later!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0