Ljudet av ditt hjärta- Stephenie Meyer.

Jag har läst ut Ljudet av ditt hjärta
som är den tredje boken om Edward och Bella.

Har tagit mig flera månader att läsa ut den
på grund av att jag varit lite dålig på att ta mig tid.
Tid att sitta ner och ta det lugnt.

Men så insåg jag att läsning
var något jag saknade så enormt mycket
och när jag började prioritera läsningen
så var boken utläst på nolltid.

Spänningen finns där, likaså kärleken
och de svåra valen man kan stå inför i livet.

Om Ni läst de två tidigare böckerna
så tycker jag helt klart att ni ska fortsätta med denna.
Jag vet att jag vill läsa den fjärde boken
men när har jag ingen aning om.
Den ligger på hyllan i vardagsrummet och väntar på sin tur.



Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar å läsa böcker...det tar lite tid för mig åxå ibland å läsa ut böcker...läser ju för det mesta när jag ska gå å lägga mig...och jag klarar mig igenom ett par sidor sen orkar jag inte mer...skulle vilja läsa mer...men nu kommer sommaren å då blir det mer läsa... =)

Hoppas allt är bra med dig å vovvarna annars!

Kram från oss till er =)

2011-04-09 @ 08:05:23
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0