Godmorgon!

Godmorgon!!
Här har dagens första promenad avverkats
och det är riktigt skönt att nu sitta ner i lugn och ro och intaga lite frukost.
Skjuts till stallet inväntas om en halvtimme
så jag har gott om tid på mig att andas och njuta av lugnet.

Sömnen i natt har varit alldeles för djup, så där djup att man sover dåligt.
Vaknade med otroligt spända käkar och värk i nacke och axlar
men som tur är så släpper det ju längre dagen lider.
Känner redan en enorm skillnad efter att vi tog våran morgonpromenad,
spänningarna har släppt bra mycket
och det kommer ge sig så fort jag mockar lite skit.


Detta kommer att  bli en bra dag,
det känner jag på mig och jag önskar att även Ni får det!

Nu ska jag vara lite social med min käresta!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0