workning 9 to 5...

Hemma från arbetet.
Blev en tur till Borlänge för att lämna tillbaka en bil,
mer har jag inte gjort.
Eller jo, jag körde femåringen först men det gick på ren rutin.
Han var pigg, stark och glad
efter en hel helgs vila då han trampat av sig en framsko.
Nu har jag vilat en sväng här på soffan.
Trött som en tok men förmiddagen och morgonen flöt på bättre än vanligt. Otroligt skönt och jag tror att jag ska ta en halvtimmes power nap nu och sedan bege mig in i duschen och göra mig redo för födelsedagsfika ute i Ullvi. Kära Nettan fyller år i dag. Dock har vi inte införskaffat någon present men tror att jag och mannen ska göra det tillsammans precis innan vi åker. Har lite beslutsångest...eller kanske brist på idéer.
Har bokat en tid i dag som jag ser framemot att göra och ska alldeles strax ringa ett annat samtal för att boka ytterliggare en tid. Tider som kommer att vara bra för mitt välmående. Har hört att man ska unna sig saker mellan varven och dessa två grejer är otroligt viktiga för mig och därför kommer jag göra ett tappert försök att behålla dem som rena rutiner i mitt liv.
Nepp, sova, planera träning och sedan duscha.
Later...pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0