nightsweethearts

Nu är jag trötter igen.
Har varit full fart i dag.
Tog en promenad runt Limsjön med tokarna och som de sprang.
Och Tobbe fick avsluta denna promenaden med en dusch.
Han rullade sig nämligen mycket nöjt i kobajs
och då kan Ni ju ana doften som omgav honom.
Kommer aldrig förstå nöjet med att lukta skit
men tack och lov finns det vatten att skölja bort det med...
Efter promenaden var det dags för bakning.
Har gjort kladdkake muffins och kärleksmums.
Det först nämnda är färdiga men mumsen har jag inte gjort någon glasyr till
utan det får bli morgondagens syssla.
Eller förresten kanske en torsdags syssla.
Nu blir det en dusch och sedan ska jag leka med min telefon,
rasta hundarna och sova.
Sweet dreams.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0