natti natti

Nu är det faktiskt dags för oss att krypa till sängs.
Hela stora lurviga familjen.
Varit inne på noret och käka middag med sambon, biff stroganoff.
Riktigt gott och jag är stolt för jag åt sådär lagom mycket.
Inte för mycket och inte för lite.
Alldeles lagom!!

Eftermiddagen spenderadesmed underbara Kicki.
Tjitt tjattade på gårdscaféet.
Lite saker som bestämdes samt planerades och utöver det sedvanliga snacket.
Inget skvaller för det orkar jag inte lägga energi på
utan var och en sköter sitt,
snarare en uppdatering på hur vi mår inombords.
Tack för en underbart trevlig eftermiddag,
glad att jag orkade och att vi lite spontant kunde träffas.
Mer sådant tack!!

Men som sagt nu ska jag krypa ner med mina håriga vänner och njuta av lite skönhetssömn. Snart är det åter dags för lite arbete innan jag ska ta med mig mitt kompani på en låååång promenad.
Sov sött, natti natti!!
P & K

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack själv!! Älskar våra samtal :) Hoppas vi ses snart igen!

2010-09-16 @ 23:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0