tired of waiting all the time

Trött på att vänta.
Varför i helskotta ska hela mitt liv gå ut på att vänta?
Jag är klar.
Har ätit, kissat och ja allt annat som ska fixas.
Jag väntar och vad tror Ni händer när jag är sitter och väntar?
Jo det kan jag berätta.
Jag tröttnar.
Blir less och tappar ork samt humör.
Känner liksom en irritation som bubblar upp inom mig.
En känsla som jag verkligen ogillar
men den är svår att stoppa när den väl fått fäste
och håller på att explodera.
Det är så olikt mig att bli arg
men det märks så väl att jag inte är helt 100 just nu.
Ingen ursäkt men en anledning.
Skyller inte på det, bara konstaterar.

Förresten är jag inte arg.
Jag är bara irriterad.
Så låt mig få vara det ett tag till.
Nu ska jag gå ut och gå.
Trots att jag inte är riktigt kry
så tänker jag släpa med mig gumman runt Limsjön.
Jag måste få rensa mitt huvud.
Få ut lite aggressioner och andas.

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hola där :).. vad hittar du på en dag som denna? kram på dig

2010-09-07 @ 18:56:59
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0