ticktock

Jag har duschat.
Så jag är på vägn i säng.

Men jag kunde inte låta bli att skriva om detta ämnet igen.
Det här med att jag måste vara duktig för att förtjäna helt normala saker.
Blir liksom inte klok på det.
Visst går det i vågor men det känns ändå som att jag återkommer till detta stadiet allt oftare. Nu när jag har haft en otroligt effektiv helg så tog jag mg tid att peela hela kroppen och smörja in mig. Sådant som framförallt andra tjejer har som daglig rutin. Men inte jag. Jag anser mig inte ha tid. Så dumt. Otroligt korkat för det går ju enbart ut över mig själv. Nu är jag i af nöjd att jag tog mig tid att göra detta. Känner mig som en ny människa. Nästan i af. Om jag kommer i gång med motionen igen så hoppas jag att jag ska anse mig själv tillräckligt duktig för att få in detta som dagliga rutiner igen. För jag kan helt klart erkänna att jag saknat det enormt mycket.

Bra för välmåendet.
Bra för min kropp.
Bra för mig.

Varför skylla på att inte tiden finnes??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0