strimmor...

Efter en dag av sådana där lite "måste" saker
så har jag nu tvättat klart och städat hemmet.
Inte supernoga men det är tillräckligt med tanke på min ork.
Garderoben är färdiginredd
och i morgon börjar det roliga med att flytta in i den.
Spänningen är olidlig
för att se om jag kommer att få plats med alla mina kläder.
Vi får helt enkelt hålla tummarna
men jag tycker tyvärr att det ser ganska mörkt ut.
Tog även lite egen tid på eftermiddagen.
Blev en skön peeling från Make Up Store, smörjde in kroppen med en återfuktande olja, gjorde en hårinpackning och sedan även peeling och mask i ansiktet. Sååå skönt och lite tråkigt att orken tog slut där för annars hade det blivit ett fotbad också. Men det tar jag en annan dag. Då ska det även målas lite tånaglar och det med massa färg!!!
Nu ska jag krypa i säng och sova så många timmar jag hinner.
Svider i ögonen så ska bli enormt skönt att ta ut mina linser.
Sov gott sötisar!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0