seven - one

Leksand vann med 7-1 i säsongens första match.
Mot Mora.
Riktigt daladerby.
Dock hann jag inte se så många minuter för det var så rörigt med alla funktionärer osv så jag gav upp efter en stund. Kollade på jumbotronen och fick i af se att vi sålt en ok summa pengar i dag. Jag tyckte dock att folk höll lite väl hårt i plånböckerna i dag. Nya tag nästa match. Förhoppningsvis lyckas vi få ihop mer pengar då...
Vi säljer ju faktiskt för att stödja Leksands IF och en tjuga tror jag de flesta kan undvara.
Dagen har gått i ett i dag.
Har liksom inte hunnit med riktigt.
Jobbade på egen hand i dag då Peo
var och presenterade nya travbanechefen.
Efter arbetet så knallade jag och Grynet runt Limsjön.
Kändes bra trots skavsåret och gick lätt att gå i dag.
Inte lika ont i kroppen i dag så det går framförallt åt rätt håll.
Hem, duscha och möta upp sötaste Kicki.
Ja och resten vet ni.
Varit på arenan nu under eftermiddagen och nu ska jag sova.
Så med det säger jag god natt.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0