proud...

I dag är jag stolt över mig själv.
Kom till arbetet i tid(har ju mått apa på morgnarna så alltid någon minut sen), fixad och klar, gjorde allt som skulle göras med en hejdundrande fart, promenerade Källbargsmilen med gumman efter arbetet och lagade sedan till lunch. Blev en pasta sallad innehållandes gurka, majs, lök, ost och bacon. Mycket gott och kommer inträffa fler gånger då det är snabblagat. Och med kombon att det är gott så är det bara att äta mer av det.
Nu har jag fastnat vid datorn för mina krafter tog slut.
Skulle vilja sova en sväng emn känns otroligt onödigt när mannen snart kommer hem och jag antar att jag ska laga mat. Men snacka om att jag har idétorka. Ingen aning om vad han ska bjudas på i kväll.
Snark.
Detta ständiga problem.
Mat, mat, mat.
Varje dag samma gissel.
Ingen av oss klämmer ur oss vad vi vill äta och det är frustrerande.
Lika hopplösa båda två men på något sätt så lyckas vi komma fram till måltider var dag. Och tur är väl det för annars skulle vi få gå hungriga.
Nu har dock min hjärna sagt stopp så måste vila lite innan huvudvärken anländer.
Ska försöka skriva mer senare.
PK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0