homesweethome

Tjohoooo!
Nu är håret fixat och jag har äntligen kommit hem.
Det tog lite tid men det var det verkligen värt.
Jag klagar inte på något sätt.
Så skönt att få färgen komplett igen
och nu är det så där Pippi-koppar-orange igen.
Finally!!!
Men Ni får inga bilder i dag.
Det orkar jag inte.
Helt slut och vill mest bara krypa in i mannens famn
och snart bege mig till sängen.
Tidig morgon väntar och sedan är det tvättstuga för hela slanten.
Badrummet håller på att svämma över
så det måste jag ta tag i...
trök men nödvändigt trök.
Hoppas Ni haft en trevlig dag.
Det har verkligen jag även om den varit stressig värre.
Men allt går om man vill
och ger man sig bara själva f*n på det så går allt!!!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0