feeling bad

Sicken dag det har varit, so far.
Vaknade på en okej sida men nu känner jag bara usch, fy och bläää.
VIll gömma mig under ett täcke och slippa se omvärlden för en liten stund.
Dock går ju inte det så jag ska lägga mig på soffan och läsa lite tillsammans med ett stort glas vatten och Riesen. Förhoppningsvis har jag piggnat till när tvätt maskinen är klar och då tar vi en promenad. Just nu går det bara inte. Men Pricken och Grynet som varit med på arbetet under förmiddagen är inte så pigga de heller.

Vad fredagskvällen bjuder på vet jag inte.
Humöret och måendet är ju som sagt katastrof så förmodligen ligger jag i soffan.
För att skona omvärlden lite grann.

Hoppas Ni får en trevlig fredag allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0