dåligt bloggande....

Vilken helg.
Det har gått konstant framåt med saker hela tiden.
Men på något sätt så känns det väldigt bra.
Självklart är jag trött nu men det ska jag råda bot på
genom att krypa ner i sängen efter en dusch.
Blir inte så rolig bloggning då jag inte haft kameran med mig.

Men dagen har bestått av att målning av möbler, promenad och träning med Grynet, tvättning av sambons bil och utöver det sedvanliga sysslor. Känns som en produktiv dag.
Dessvärre så har träningen blivit lidande i helgen men jag tar nya tag i morgon. Ska sova många timmar i natt innan  jag beger mig till arbetet och sedan ska hem och städa klart det jag inte hann med i dag. Men när städningen är avklarad ska jag bege mig ut på en lååååång och skön promenad. Längtar redan nu och känner hur gott det kommer att göra min kropp.

Och med allt detta rabblande
så tänker jag nu bege mig in i duschen.
Sov gott i natt, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0