you´re amazing...



...just the way you are...

Mitt hjärta slår för dig min kära.
Inget kan göra mig lyckligare än att få leva mitt liv
tillsammans med min absolut bästa vän.

Jag har funnit det jag "letat" efter.
Och jag tänker leva varje dag till fullo
för jag tänker ta tillvara på varje timme, minut och sekund
som jag delar med dig!!

Alla de där små sakerna i vardagen som betyder så mycket.
De är du så enormt duktig på.
Att alltid krama om mig när du kommer hem,
pussa på mig och säga att du älskar mig närsom...
retas med mig i duschen och spola vatten i ansiktet så att jag håller på att drunkna,
tacka för att jag tvättat (ännu en gång
medans du arbetat på tok för mycket
och glömt bort att du faktiskt inte har några rena strumpor kvar...),
ge mig största leendet
när du inser att jag varit en duktig "hemmafru"
och lagat middag...
ja alla små men ack så betydelsefulla saker
som jag verkligen älskar att du gör!

Tack för att du finns.
Du är min kärlek och jag älskar dig över allt annat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0