Vitaminkur på natten...

En aningens trött och jag trodde att jag skulle skjuta mig själv i morse när klockan ringde. Himmel och pannkaka så trötter jag var. Usch. Och tvingad att kliva upp vilket inte gjorde mig på så mycket bättre humör. Bara en sådan där morgon när man vill krypa ner under täcket och kramas. Kallt på golvet, mörkt ute och alldeles för tidigt...det vill säga som gjort för att ligga kvar och mysa.
Men nej det hände inte.
Det vara bara önsketänkande från min sida.
Man får inte alltid som vill men jag har klarat denna dagen hyfsat bra i af.
Fast inte riktigt det jag skulle skriva här...
Utan mitt inlägg handlar om att nu närmar vi oss vinteritid med kyligare dagar och då kan huden behöva lite mer vitaminer och näring. Och om man sedan som jag inte hinner sova tillräckligt mycket på en natt så passar det ju bra att jag tipsar om nedanstående produkt:
Och det är ingen mindre än Rosenseriens vitaminkur.
Jag använder den som nattcreme ca två gånger i veckan efter att jag peelat huden inför natten. På morgonen vaknar jag och känner riktigt hur huden har fått massor av näring. En underbart mjuk hud som ser lugn och behaglig ut.
Och som vanligt så består Rosenseriens produkter av naturligt innehåll!!
Kolla in deras hemsida ----->ROSENSERIEN där finner ni information
om alla deras produkter samt återförsäljare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0