Min lur är tillbaka!!

Min kära telefon är tillbaka.
Som jag längtat efter den men i går fick jag äntligen återförenas.
En sådan skön känsla
och det är med glädje jag har skickat sms och ringt i dag.

Men jag hade ju enbart mig själv att skylla när det kom till varför vi inte umgåtts på några veckor.
Jag lyckades nämligen låsa min telefon med mitt egna personliga kodlås och sedan hängde sig telefonen när jag skulle låsa upp den med min mail...och då var det inte mycket mer att göra än att skicka in den på service.

Tack och lov för bra service
för jag slappa betala något och det gick i stället på garantin.
I bland har man tur som en tok
och det hade varit sura pengar att betala
för att jag var så klantig att jag la in en kod när jag var sönderstressad.
Dock har jag lärt mig något
och det är att jag har fortfarande ett sviktande minne
som framförallt träder fram
när det kommer till stressade situationer.
Jag har en sådan situation både på onsdag och torsdag
men som alltid löser man det på något sätt.

Jag ska fixa det och sedan ta en lugn helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0