förlamande trötthet...

Vet ni vad?
Jag är helt slut.
Somnade på soffan i går kväll, tog sista tuggan av maten och plockade ut kakan ur ugnen sedan somnade jag. Älskling väckte mig när det var dags att förflytta sig till sängen. Gjorde inte mycket mer än att borsta tänderna sedan låg jag till sängs sovandes. Och som jag sov. Vaknade inte till många gånger och var död när klockan ringde i morse.
Samma känsla har jag i kroppen nu.
Det är en förlamande trötthet som härjar inombords
och jag är glad att disk och mat är avklarat för dagen. För mer orkar jag inte.
Ska göra mig en kopp te och måla de där bokstäverna som närmar sig att bli klara.
Skönt när man får städa undan allt material för det ser så stökigt ut där det står.
Mannen är på övning och det är tomt här hemma.
Men det är bara positivt att han är där han är
för man vill ju ha människor som vet vad de pysslar med
när det kommer till bränder, olyckor osv.
Någon ordning måste det ju vara!!
Nepp, nu blir det målning med Massive Attack i bakgrunden
och te...like it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0