Tvätten föll på min lott...

Just i dag har lotten att tvätta tydligen fallit på mig. För det är då  ingen annan hemma och gör det så jag antar att det betyder att jag ska göra´t.  Och jag gör det med bravur. Har färgat byxor och det närmar sig för att vara klart...bara någon maskin kvar. Så härligt att se högarna minska och höra torkskåpet arbeta för fullt. För det betyder att man snart ska vika tvätten och sedan har man i stort sett komplett garderob återigen.
Like it!
Och vad som är ännu bättre är min planering av bokningen.
För i helgen åker vi till Stockholm
och då vill jag ha så stort utbud som möjligt att välja och vraka bland
när det är dags för packning.
Oihhhh, vad roligt det ska bli.
Bra musik, bra sällskap och en härlig helg helt enkelt!!
Nu ska hundarna promeneras.
Kan det kanske bli en fuling och bli pizza i kväll??
Orken tryter på matlagningsfronten så den som lever får se...
Hoppas Ni har haft en härlig onsdag hittills...
i kväll bänkar Ni väl Er framför Greys
och kollar in vad som hänt sedan sist...
det ska jag åtminstone göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0