stuck...

Sitter är i soffan.
Har inte tagit mig för att göra lunch ännu.
Snark.
Och inte har jag duschat heller.
Tröttsam jag är.
Eller kanske ändå inte...
har en känsla av att jag liksom fastnat på soffan.
Men några saker har jag ju gjort.
Som att öppna posten.
Druckit ett glas vatten.
Talat i telefon, sms:at och ja det var väl ungefär allt.
Får trösta mig med att jag var desto effektivare på arbetet i dag.
Hann med massor och jobbade tull och med över.
Så bara det är jäklarns bra!!!
Inte är jag stendöd heller så *peppar peppar*
kommer jag snart kunna jobba några timmar till i veckan.
Det ser jag framemot kan jag lova.
Och nu har jag klagat lite och kan ta tag i detta i stället för att sitta här...
för här blir inga barn gjorda...
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0