Start i Gävle i dag...

Godmorgon!
Nej ingen morgonpromenad i dag heller.
Varit dålig på det den här veckan.
Men det är bara att ta nya tag.
Finns vissa anledningar till varför
men det tänker jag inte gå in på mer här.
Nu ska jag i af halka till arbetet.
En lugn dag för min del.
Peo åker till Gävle runt tio tiden med 5-åringen och ska starta i dag.
Ett sent lopp, lopp 9 med startspår 4 vilket ser lovande ut.
Visst är det fler bra hästar med och gubben har ju inte startat på ett bra tag
så det ska bli spännande och se vart han står formmässigt.
Bara att hålla tummarna för dem!!
Önska jag kunde vara på plats men när det kommer till lunchtrav så är det svårt att följa för hästarna på hemmaplan vill också bli ompysslade. Dock blir det ingen körning i dag för det är sommarskodda och vägarna ser för jäkliga ut. Och det är den snälla versionen. Var ute och gjorde ett försök tll arbeta fröken i går men det gick bara inte. Men en liten promenad blev det i af...och det är ju bättre än inget.
Fröken efter en tur till berget i våras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0