städa på arbetstid...

Klockan är inte ens elva och jag är hemma.
Ska städa under arbetstid i dag.
Känns lite skumt men jag har ju köket och badrummet kvar så tänkte slå till och köra dem nu innan det är dags att bege sig tillbaka till stallet. Hästarna vill ha mat och sedan ska jag förbereda inför kvällen så att Peo enbart behöver ta in hästarna och ge dem mat.
Bygda spelar match i kväll och som en av deras nya tränare så bör han var apå plats för att få en inblick i deras spel.
Börjar med köket och sedan tar jag tag i badrummet som kommer att ta sin lilla tid.
Ska sortera sminket och försöka få ordning på allt därinne för jag är inte nöjd så som det ser ut nu. Men jag får ta så mycket jag hinner innan jag måste bege mig.
Spotify och köket nästa....see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0