Söndag.

Godmorgon söndag!!
Jag vaknade upp i Tällberg på Hotell Dalecarlia.

Kvällen bjöd på en massa skratt och segt pokerspel.
De flesta hade åkt ut och det var några som segade kvar tills de blev för trötta och körde all in... En trevlig kväll i trevligt sällskap och jag hade ju en riktigt snygg blondin jämte mig och det gör ju inte saken sämre direkt!!

Vi kröp i säng mitt i natten och var uppe med tuppen.
Känns lite segt i huvudet men jag har i af varit effektiv denna morgonen.
Diskat, dammsugit, plockat undan, ätit frukost
och nu är det bara att kissa lite snabbt
innan jag ska gå ut och möta upp delar av mitt sällskap för dagen.

Ska bli mycket trevligt!!!

Önskar Er en underbar söndag och hoppas att Ni får njuta av helgledighet!!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0