snabb...

Jag har en snabb paus i soffan.
Väntar på mannen som förmodligen fått åka på larm.
Annars borde han ha anlänt till hockeyn redan...och hungrig som han är skulle jag behöva grädden jag beställde...min mage kurrar också så jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt de är ute på men med tanke på halkan så förvånar det mig inte särskilt mycket. Skulle få skjuts i morse av mannen med däck på bilen men precis när vi skulle till att åka så pep det och han fick dra...då jag var i senaste laget så fick det helt enkelt bli så att jag tog egen bil. Halkade lite fint till arbetet och det gick bra. Körde lugnt och fint och det var inga problem.
Se nu kom han...hörs sen...måste fixa det sista på maten och pajen nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0