Rättvik.

Nu ska jag ta min lilla skrutt och försiktigt köra upp till Rättvik för att möta upp sötaste Kicki. Vi ska ha en liten date. Promenad med frisk luft och sedan tror jag det blir en kopp te och snicketisnack. För är det något vi kan är att det att tjattra.
I kväll är samtalsämnet: Oss själva!
Ska bli spännande och roligt att få se vad vi kommer fram till.
Hundarna är ute i Ullvi med sambon och lastar virke.
De blev alldeles överlyckliga när han frågade om de skulle med
och kutade till dörren...han är en riktig favorit hos mina små liv...
Nu drar jag....
Och jag tänker jag faktiskt ta med mig kameran
så kanske jag kan bjuda på någon bild senare...ha det!!
PoK

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Det är inte så svårt, jag har bara använt plattången och böjt ut topparna. Sen sprayade jag massor och kramade lockarna lite.

Lycka till!

2010-10-04 @ 18:39:46
URL: http://www.eliins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0