Möten avklarade...nu sängen!!

Möten har avverkats i dag och det har gått bra. Mycket info att ta in men jag känner att det inte är någon idé att jag sätter mig och försöker skriva ihop något utan det får bli i morgon. Då ska jag försöka sammanfatta för mig själv så jag har lite koll igen.
Efter sista mötet så följde brudarna med hem och vi drack en kopp te.
Skönt att sitta ner och snacka om livet...inte så djupt utan mest snicketisnack. Sådant behövs. Och mitt i allt lyckades vi boka in en tjejmyskväll och den ser jag framemot som tusan!!
Blev en sen middag som dessvärre inte var någon höjdare men jag har åtminstone ätit.
Nu ska jag vara så tråkig att jag lägger mig ner och och försöker sova. Trött som en tok efter en lång dag med massa aktivitet. Synd bara att ingen träning hanns med. Men det ska jag ta igen. Skam den som ger sig!!
Saknar mina två tokar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0