I love shoes....it´s a fact....

Nu har jag funnit något som ger mig riktigt "ha begär".
Var inne och kikade hos Frida Farhman
och kan inte låte blir att drömma mig bort när jag kollar på Acnes SS2011.
Mycket fint som det ser ut på de bilder Frida fotat
men den här bilden nedan är något alldeles speciellt.




































*love*


De två främsta skorna är så perfekta!!!
Alltså de tanfärgade pumpsen med den snygga platån
och sedan den skon som bara syns litegrann i bild...
med den grövre träklacken och den snygga ljusa färgen...
Färgen,  klackarna, höjden, sömmarna, spännet....
ja allt gör att de skulle passa fint på mina fötter!!


Bildkälla---->: Frida Farhman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0