Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt....

Godmorgon godmorgon!!!
Nu har jag ätit frukost.
Gått en timmes promenad och mailat lite viktiga saker
som jag var tvungen att få i väg pronto.
Härnäst på schemat så står det jobb.
Körning och mockning.
I går kan jag berätta att jag åt en glass.
Och aj så ont i magen jag fick efteråt.
Antar att det är en kombo av stress och mjölkprodukter.
Absolut inget positivt men man ska ju tänka på det positiva och då får jag se det som så att jag lyssnade på kroppen och dess protester. Och som jag lyssnade....jag åkte raka vägen till affären och inhandlade laktosfri mjölk och yoghurt. Så nu har jag precis intagit Valios sommarbär. Lite söt men det var gott att få lite i magen och den var god. Ett glas vatten på sidan så går det lätt att äta.
Men nu kör jag till arbetet.
Ha en bra dag allihopa!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0