Receptletardags....

Fortfarande lite seg och jag känner att kroppen inte riktigt är med mig dessvärre, antagligen därför som jag inte känner vidare skrivlust heller. Men arbetat har jag gjort och det öste ner regn. Mindre skoj men det är ju trots allt bara vatten och en häst som skulle röra på sig i dag så det gjorde inte så mycket.
Bara skönt och köra Golden Sands
och känna hans pigga steg trots lopp i måndags.
Härligt att formen är på plats
och nu ska den underhållas tills nästa start.

Hundarna har kurat ihop sig och ligger nu och sover.
Ingen av dem hade lust att vara ute i stallet i dag.
Det gjorde sina behov snabbare än snabbast
och sedan stod de vid bildörren och väntade.
Så de fick väl ligga därinne bland filtarna och sova.
Men nog är det allt lite konstigt när inte ens Tobbe vill vara ute?!

Fick hem två paket i dag.
Ett från min kära mamma som var guld värt!
Behövdes verkligen och det var en foundation från Id.
Och sedan var det ett till paket innehållandes Sex and the city 2.
Det är skamligt från någon som har alla delarna från serien
samt första filmen och sedan har jag inte ens kollat på 2:an.
Jag skäms. Men det ska jag råda bot på nu
och jag hoppas den är lika bra som föregående.
Kanske det man ska sysselsätta sig med i dag
när regnet öser ner?

En sak som jag defintivt vet att jag ska göra i dag är att leta recept och göra en matplanering. Vi är så fruktansvärt dåliga på att komma på mat för att vi väntar alltid för länge så allting tar för lång tid att göra. Men nu ska det planeras. Och gör vi storkok kan vi ha i frysen så underlättar det ytterliggare lite när man är vrålhungrig.
Men först blir det soffan med ett gäng tidningar fulla med recept och förhoppningsvis finner jag nåt där som faller oss båda i smaken...

Hoppas ni har en härlig dag trots grått och regn.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sex and the city 2 vill jag se =)

Har du redan kollat?

2010-11-03 @ 15:13:50
URL: http://maiki.bloggspace.se
Postat av: Nina

Åhhh va jag vart avis...att du inte har sett filmen alltså...då har du ju en skitrolig filmstund framför dig... =)

2010-11-03 @ 22:46:27
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0