regn...

Okej??
Varenda gång jag har bokat tvätt tid...
om det så är spontant eller med planering så lyckas det alltid regna.
Jag börjar fundera om det gör så för att jag inte ska ha dåligt samvete
att jag gör inomhussysslor under tiden maskinerna går?
Kan det möjligen vara så?
I vilket fall som helst kan jag lova att det är rätt så skönt
att veta att man är låst i närheten av lägenheten
när det är så blött som det är ute just nu...
och det vet jag enbart genom att jag
har gått en längre promenad med hundarna.

Nu ska det bakas...

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha va lustigt...jag lyckas tydligen åxå pricka in tvättning och regn samtidigt...

Hoppas allt är bra med er annars / kram från oss

2010-11-02 @ 20:29:43
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0