Mera .... åt folket!!!

Härliga måndag och det snöar!!!
Helt fantastiskt
och jag blir så glad av att se flingorna trilla ner på marken.
Mera snö åt folket!!!

Har arbetat med mina kära hästar i dag.
Blev körning med fröken och Lurven.
I övrigt lugnt med mockning och lunch.
Skönt att komma ut i friska luften
även om jag var segstartad på morgonen.
Vi skyller på att det är måndag helt enkelt.

Härnäst väntar en dusch, möte, symaskinen och träning.
Har lite träningsvärk i ryggen sedan gårdagens pass
men det gör mig inget...för jag älskar träningsvärk!!
Mera träningsvärk åt folket, vi är ju födda till att röra på oss!!!!

Och i kväll kör vi igen- gillar´t!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0