Matte.

I dag har jag vaknat till en ny dag.
tyvärr slog inte min önskan om att vi båda skulle vara friska in.
Vi är nog snarare sämre.

Men vi startade morgonen med filmen Oliver Twist
och den slutade lyckligt precis som jag mindes
och Oliver har det största hjärtat man kan ha tror jag..
Sedan har vi pallrat oss upp och ska ta oss till Ullvi.
Vet inte vad vi kommer orka att göra
men det lilla är värt mycket i mina ögon.
Huvudsaken är att diskberget(det enorma)
är borta och damråttorna likaså.

Har dagen till ära sminkat mig med Bare minerals nya Matte
och nu ska det utvärderas.
En sak är säker att den kliade inte på huden
när jag buffade in den som origianelt har en stor tendens att göra. 
Utan den kändes alldeles mjuk
och då jag inte orkade stå framför spegeln
så visste jag inte ens om den täckte något
eller om jag buffade helt i onödan eftersom den var så mjuk...
men så var ju inte fallet.
Den funkar precis lika bra som originalet
bara att den inte stacks och kliade på min arma hud.
Skönt!!

Men nu återstår och se hur den ser ut efter en dags användning...

Ha en härlig lördag och passa på
att njuta av solen som värmer oss med sina strålar...
puss o kram




Jag och Grynet...för en bra tid sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0