i mitt hjärta...

Mobilbloggandes i bilen på väg hem till leksand... Haft en super bra dag tillsammans med min familj! Tack för att ni finns, jag älskar er! Puss



Ni får se en bild på en pigg och glad Ulrika.
Tror det är roligare än den synen som möter mig i spegeln just nu.
Sliten och sjuk.
Och med en hy som har varit i desto bättre skick men så är det under utrensningsprocessen och jag accepterar det men samtidigt så längtar jag tills den tiden är över och jag ser de verkliga resultaten. Men i morgon ska jag få lite syra i ansiktet återigen. Det kommer att kännas men det är helt okej. Verkligen helt okej!

Med detta så säger jag tack och godnatt och hoppas ni får sova gott!!

Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Nina

nä fy är du sjuk IGEN??? stackare =( hoppas du kryar på dig snart och får vara frisk nu...

/ Kram från oss

Suveränt bra tolkat av Petter =)

2010-11-11 @ 22:57:25
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0