Här var det dåligt med inlägg....

Oj vad jag har varit dålig på att skriva här.
Men jag har varken haft tid eller ork.
Någon form av mental utmattning slog mig i lördags natt
och sedan har jag mest gjort sådant
som delvis måste göras samt även roliga saker.
Saker som får mig att må bra.

Men jag tror att det lättar lite.
I af så sitter jag just nu ute i Alvik och skriver detta inlägget.
Hundarna blev superglada när jag låste upp dörren
och de ska snart äta lite mat innan det är dags för en promenad.
Vi ska ut och röra på benen
så att de klarar sig tills Pillan kommer åter.

I kväll bjuds det på födelsedagsmiddag ute i Ullvi.
Och i går hade vi turen att få söndagsmiddag där
och i lördags fick jag också middag ute i byn.
Dock inte hos samma familj alla dagarna
men under kategorin släkt och vänner faller de åtminstone.

Mycket trevligt har det varit och kommer att bli i kväll.
Har ordnat kortet som födelsedagsbarnet ska få
och sedan så ska jag även fixa en sak till
men det blir först när jag kommit åter till Noret.

Hoppas allt är gott med er alla
och det kommer förhoppningsvis en bunt inlägg
nu de närmsta dagarna.
Sköt om Er!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0