Grattis och välkommen till världen!!!

I dag är det ingen vanlig dag...
för i dag är det den 16 november
och det ni
är en väldigt bra dag!!!

Varför kanske ni undrar?
Jo för att i dag fyller min systerdotter Linda 17 år...helt fantastiskt och jag hoppas verkligen att du får en underbar dag gumman. Ledsen att jag inte kan närvara men jag hoppas du blir glad över paketet...hihi... Mormor levererar åt mig...hoppas på att kanske få komma på lite fika någondag...vad gör du på söndag till exempel?

Och som en extra bonus så föddes det en ny liten krabat till världen
på just denna bra dagen...
en liten pojk såg dagens ljus vid halv ett.
52cm lång och vägde 4320g
och på bilden jag hunnit få se så ser han ut som sina syskon...
Nu ska det bli väldigt spännande och se vilket namn han får...
har ju varit med och kollat in namnförslagen de haft i familjen...
Men som de säger...det brukar falla på plats naturligt
när de håller barnet i sin famn...
Grattis Nettan och Lappen, Ludwig och Max
till en fin liten kille/lillebror!!!!

Så härligt med så här underbara nyheter...
Nu väntas en till bebis till världen inom de närmaste
men när den har planerat och titta ut det återstår att se...



Goa underbara prinsessan Svea ska snart få ett syskon...



Kommentarer
Postat av: sofie

ja som hade hoppats att min lilla krabat skulle bli född idag på lindas födelsedag.. :P meen än är ju inte dagen slut:D hör av dej om du kmr till hedemora nån dag så vi kanske kan ses.. va ju år å dar sen känns d som:D hoppa du får en bra dag:D

2010-11-16 @ 15:14:37
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0